Často kladené dotazy

  1. Jak mám postupovat při vytváření objednávky?
  2. Je nutná registrace, pokud chci nakupovat přes váš eshop?
  3. Kolik stojí doprava / poštovné?
  4. Jak mohu zaplatit?
  5. Do kolika dní mi bude zboží doručeno?
  6. Jaký je způsob doručení zboží?
  7. Je možné si zboží osobně vyzvednout?
  8. Co když nejsou všechny mnou objednané položky skladem?
  9. Co když mi nejde objednávku zaplatit platební kartou?
  10. Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte nás.

Jak mám postupovat při vytváření objednávky?

Názorný návod postupu vytvoření objednávky naleznete v samostatné sekci "Jak nakupovat". Našim cílem je, aby prostředí našeho eshopu bylo jednoduché, srozumitelné a uživatelky přívětivé. Technicky používáme prakticky stejné postupy a principy jako většina internetových obchodů.

Je nutná registrace, pokud chci nakupovat přes váš eshop?

Registrace nutná není, přijdete ale o některé výhody dostupné pouze registrovaným zákazníkům, např. o sledování objednávky nebo historii předchozích objednávek.

Kolik stojí doprava / poštovné?

Cena dodání zboží se odvíjí od zvoleného typu dopravy. Pokud si přejete Váš balíček doručit až k Vám domů, cena dopravy je 89 Kč. Pokud si jej vyzvednete v některém z výdejních míst Zásilkovny, cena je 59 Kč. Pokud se rozhodnete využít platbu dobírkou, je třeba vždy k ceně dopravy přičíst poplatek 20 Kč.
Celková cena dopravy se tedy pohybuje v rozmezí 59 - 109 Kč.

Jak mohu zaplatit?

Aktuálně je možné objednané zboží uhradit buďto platební kartou ihned po objednání nebo využít možnosti dobírky (za poplatek 20 Kč). Zboží si můžete objednat na dobírku i na výdejní místo Zásilkovny a uhradit jej při vyzvednutí. Do budoucna připravujeme v našem eshopu rozšíření platebních možností o platbu převodem pomocí internetového bankovnictví.

Do kolika dní mi bude zboží doručeno?

Objednávky se snažíme vyřizovat co nejdříve po jejich přijetí. Většinou je během dne zpracováváme a večer odvážíme přímo na depo Zásilkovny do Brna. Tam je přes noc zpracují a již druhý den doručují k Vám domů nebo na Vámi zvolené výdejní místo. Nepolevujeme ani o víkendech, objednávky přijaté během soboty a neděle podáváme na depo hned v pondělí ráno. Zásilkovna doručuje 98% všech zásilek podaných na adresu do druhého dne.

Jaký je způsob doručení zboží?

Nabízíme rychlé a bezpečné doručení objednaného zboží. Doručovatelem je Zásilkovna, která využívá buďto vlastní kurýry nebo předává balíček společnosti DPD. Tato spolupráce je dlouhodobě prakticky bezproblémová. Naprostá většina zásilek je doručena do druhého dne od podání. Zásilky internetového obchodu Osej.cz jsou doručovány pouze na území České republiky.

Je možné si zboží osobně vyzvednout?

Aktuálně je možné si objednané zboží osobně vyzvednout v provozovně na adrese Karla Čapka 97, 682 01 Vyškov. Tato provozovna nemá pevně stanovenou otevírací dobu, přesný termín a hodinu vyzvednutí Vaší objednávky je potřeba předem dohodnout prostřednictvím telefonu nebo emailu, vždy se budeme maximálně snažit přizpůsobit se Vašim časovým možnostem.

Co když nejsou všechny mnou objednané položky skladem?

Sortiment nabízený na eshopu osej.cz je velmi široký. I tak se snažíme udržovat aktuální informace o dostupnosti jednotlivých položek. Občas se bohužel stane, že některá z objednaných položek není skladově dostupná, proto jsme si dovolili určit hranici 15% z celkové ceny objednávky. Funguje to tak, že minimální vykrytí Vaší objednávky musí dosahovat 85%, pokud tomu tak není, ozveme se Vám a společně se dohodneme, jak budeme dál postupovat. Pokud je této hranice dosaženo, objednávku Vám odešleme.

Co když mi nejde objednávku zaplatit platební kartou?

Pokud se Vám z nějakého důvodu nepodaří objednávku uhradit platební kartou, pošleme Vám za cca 15 minut od odeslání objednávky email, ve kterém naleznete odkaz, který vede na 3 možnosti:
1) Platbu kartou můžete dodatečně dokončit.
2) Můžete si objednávku přepnout na dobírku.
3) Můžete objednávku stornovat.
Pokud na tento email nebudete reagovat, Vaše objednávka se automaticky stornuje po pěti dnech od neúspěšného pokusu o úhradu platební kartou.

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte nás.

Kontaktní email info@osej.cz